NOUTATI

19/11/2013

LA FINAL DE VACANȚĂ

În data de 8 septembrie 2013, copiii/tinerii aflati cu măsură de protecție specială în cadrul DGASPC MM care și-au petrecut vacanța de vară în Italia, se […]
19/11/2013

Activitate initiata de voluntari straini

In baza parteneriatului incheiat cu Asociatia Team Four Youth, doua voluntare din Turcia si Polonia cu sprijinul voluntarilor romani, au avut initiativa de a-i pregati pe […]
05/11/2013

ACHIZIȚIE DIRECTĂ – SERVICII DE AUDIT

PROCEDURA ACHIZIȚIE DIRECTĂ – SERVICII DE AUDIT Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș cu sediul in Romania, Baia Mare, str. Banatului nr.1, în […]
24/10/2013

ANUNȚ CONCURS

DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIE A COPILULUI MARAMURES, Organizeaza  concurs pentru ocuparea functiilor publice de executie  vacante  la Directia Generala de Asistenta Sociala si […]
23/10/2013

ACHIZITIE DIRECTA – SERVICII DE EXPERT CONTABIL

PROCEDURA ACHIZIȚIE DIRECTĂ – SERVICII DE EXPERT CONTABIL Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș cu sediul in Romania, Baia Mare, str. Banatului nr.1, […]
20/09/2013

ANUNȚ CONCURS

DIRECȚIA GENERALĂ DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI PROTECȚIE A COPILULUI MARAMURES anunta: Organizarea concursului pentru ocuparea pe durata nedeterminata a urmatoarelor  functii contractuale vacante din cadrul D.G.A.S.P.C. Maramures.
02/09/2013

Activitate initiata de voluntari straini

In baza parteneriatului incheiat cu Asociatia Team Four Youth, doua voluntare din Turcia si Polonia cu sprijinul voluntarilor romani, au avut initiativa de a-i pregati pe […]
01/09/2013

PROGRAM DE VACANȚĂ

În perioada 3 septembrie  – 9 septembrie 2013, un grup de 32  copii/tineri  aflați cu măsură de protecție specială în cadrul DGASPC MM se vor bucura […]
01/09/2013

ACHIZIȚII PUBLICE – SERVICII DE TIPARITURA SI PUBLICITATE

INVITATIE DE PARTICIPARE  Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului Maramures va invita sa depuneti oferta  in scopul atribuirii, prin achizitie directa a contractului […]